23 maaliskuuta 2015

mun sydämessä on aurinko












                                                                            —  farkkuhaalari/Cubus  raitapaita/bikbok  kukkapanta/Claire's  —

Nämä kuvat käytiin napsimassa viime viikolla yhtenä lämpimimmistä päivistä Turun jokirannassa rakkaan Allun kanssa. Päivä oli kaikin puolin aika täydellinen: aurinko paistoi täydeltä terältä ja sen laskettua vaan syötiin hyvää ruokaa ja katseltiin parasta tv-ohjelmaa ikinä: The Walking Deadia. Muutenkin koko viime viikon mun mielialan valtasi puhdas iloisuus ja huolettomuus ja tietynlainen hartaus kaikesta enkä voi kiittää siitä mitään muuta kuin aurinkoa. Varmaan aika tavanomaista sanoa, että aurinko tekee mun mielialalle ihmeitä, mutta se on totta! Nyt aurinko on selkeesti mennyt piiloon ja sen tilalla taivas möllöttää joko pilvien peitossa tai sateisena ja kylmänä. Noh, onneksi sain ihmettyä auringosta varastoon ainakin jonkin verran energiaa tulevia viikkoja varten!

Mun elämään on viime viikkoina auringon ja huolettomuuden lisäksi kuulunut ihan superin 64-osaisen sarjan parissa päivässä putkeen katsomista. Harvinaisen paljon "yksittelyjä" ihmisten kanssa ja siinä samalla pikkasen Scrabblea. Listojen kirjoittelua ja asioiden yliviivaamista, samalla myös kalenterin täyttöä ja järkytystä siitä faktasta, että IHAN KOHTA ON JO HUHTIKUU! Matkoista haaveilua. Pelleilyä työkamujen kanssa. Protufiilistelyä, musafiilistelyä. Ihastumista. Uuden tatuointiajan varaamista! Tulevaisuuden pelkoa ja odottelua yhtä aikaa. Oon myös fiilistellyt tosi paljon sitä faktaa kuinka ihania ystäviä mulla on! <3

Tää on hassua miten mieliala ja mielen valtaavat asiat vaihtelee niin hurjaa vauhtia. Mutta niin, enpä ainakaan valita tästä kivasta olosta vaan päin vastoin yritän nauttia siitä täysin siemauksin!

Positiivisia fiboja teille kaikille kivoille ihmisille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti