07 marraskuuta 2014

different kinda halloween













USA - Halloweenin luvattu maa. Mulla oli todella korkeat odotukset halloweenin suhteen. Odotin innoissani trick or treat -kierrosta, New Yorkissa järjestettävää halloweenparaatia ja upeasti pukeutuneita ihmisiä. Odotin karkkivyöryjä, kurpitsan makuisia asioita ja tekoverta.

Johtuikohan se siitä, että mun odotukset oli tosiaan niin korkeat. Mun halloween ei siis mennyt ihan putkeen ja olin valmis menemään nukkumaan jo seitsemältä illalla päästäkseni pakoon seuraavaan päivään. Ei mennä sen tarkempiin yksityiskohtiin, mikään ei vain ollut niin siistiä kuin sen olisi "pitänyt" olla, ihmisiä oli ihan liikaa eikä oma asu tuntunutkaan niin siistiltä kuin se edellisenä päivänä oli tuntunut.

Onneksi en kuitenkaan mennyt nukkumaan seitsemältä, sillä ilta parani huomattavasti alkoholin ja kavereiden merkeissä halloween kemuissa (joista muun muassa nuo kaksi viimeistä kuvaa ovat, oli hienoin halloweenbilekoristus mitä olen koskaan nähnyt)! Ja ihmisillä oli todella hienoja pukuja ympäri kaupunkia sitä en kiistä, se oli coolia. Harmittaa vähän, etten ottanut järkkäriäni mukaan downtowniin missä paraatikin oli, koska puvut olivat tosissaan niin hienoja ja ihmiset olivat pukeutuneet ihan miksi ikinä voitkaan keksiä! Oli herneenpalkoa, päätöntä vampyyria, hevosta, faaraoita lannevaatteissaan, supersankareita, popcornboksia, videopelihahmoja, kakunpalaa, astronauttia...

Siistiä oli myös se, että kävelit minne tahansa teit mitä tahansa ihmiset käyttäytyivät ihan päättömästi. Bileet olivat käynnissä vaikka keskellä katua, kaikki olivat hyvällä fiiliksellä ja ihan kreisejä. Että joo, olihan tämä kokemus ja halloweenin ystävänä toivoisin samanlaista omistautumista Suomeen. Mutta niin kuin sanoin, ei vain ollut mun päivä. Aina ei vaan mene ihan putkeen, that's life ja that's okay!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti