14 marraskuuta 2014

through iPhone: new york arkea



















Satunnaisia kuvia kuluneelta viikolta ja hieman edelliseltäkin. Mulla on ollut tosi mukavaa! Kaiken isomman häppeningin ohella mun elämä täällä New Yorkissa on muuten ihan tavallista arkea: syömistä, hengaamista, dataamista, shoppailua ja erilaisten paikkojen ja tapahtumien tutkiskelua (kuten esimerkiksi nuo neonvalo-kuvat on yhdestä festival of lights tapahtumasta jonka kävin bongaamassa).

Enää about kuukausi jäljellä tätä matkaa ja kokemusta... Mun tunteet on ihan sekaisin tuosta faktasta, oon samalla tosi surullinen, samalla iloinen koska koti-ikävä, samalla jännittynyt ja samalla stressaantunut, koska on niin paljon vielä kokematta, tekemättä ja näkemättä! Oon tällä viikolla yrittänyt organisoida ja aikatauluttaa viimeisten viikkojen menoja. Näkemättä on vielä vaikka ihan esimerkiksi Flatiron building, Empire State Building ja On top of the Rock, Guggenheim museo, Broadway show ja niin edelleen. Mutta yritän käyttää jokaisen minuutin hyväksi ja tehdä niin paljon kuin mahdollista siinä ajassa mitä on vielä jäljellä!

Pusuja ja piparkakun makuista kahvia! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti